Back to school 2017 - Q&A szkolne :))

Cześć, dzisiaj przychodzę do was z pytaniami odnośnie szkoły. Mam nadzieję, że taka tematyka wam się spodoba na tym blogu. I jednocześnie ...


Cześć, dzisiaj przychodzę do was z pytaniami odnośnie szkoły. Mam nadzieję, że taka tematyka wam się spodoba na tym blogu. I jednocześnie mówię, że rozpoczynamy serię back to school :)Nie chcę przedłużać tego wstępu bo  myślę, że ten post może być długi i żebyście nie musieli aż a dużo czytać.. Więc zaczynamy!



1. O której wstajesz do szkoły?

Zazwyczaj wstawałam o 7, ale później zaczęłam o 6.50. Ale jeżeli chodzi o ten rok to mam zamiar wstawać tak o 6.40 może 6.30 zobaczymy :)




2. Ulubiony nauczyciel?
Szczerze mówiąc to nie mam ulubionego nauczyciela.




3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
chyba z informatyki

Według mnie to informatyka.



4. 4.Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam grupkę bliskich mi osób a są  to moje 2 przyjaciółki. Ale nie tylko z nimi rozmawiam.




5. Plecak, torebka czy tornister ?

Zdecydowanie plecak, nie lubię torebek.



6. Czy malujesz się do szkoły?
Owszem, pod koniec 2 klasy zaczęłam już z wszystkim jeżeli chodzi o malowanie :))))




7.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Spodnie, w spódniczkach nie chodzę , a sukienki tylko na jakieś bale czy zakończenie roku szkolnego. 




8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Nie noszę, ale miałam taki czas gdy nosiłam bransoletkę i zegarek a tak to nie, ponieważ zapominam o założeniu heh.




9.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Niestety nie.




10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
W szkole jem pierwsze śniadanie, ponieważ nie lubię jeść z rana nic. Ale miałam też taki czas, że w ogóle nic nie jadłam w szkole ani w domu rano.




11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Mi najbardziej źle idzie z przedmiotami ścisłymi, czyli matematyka, fizyka (najgorsza) czy chemia.



12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?

Idę na pieszo 




13.Zmieniasz buty w szkolę?
Powinniśmy, ale nie każdy je zmienia.




14. Do której klasy po wakacjach idziesz? 
Idę do 3 gimnazjum.




15. Jakie plany po gimnazjum ?
Planuję iść do technikum grafiki i poligrafii cyfrowej.




16. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Za nauką nie, ale za niektórymi ludźmi tak a tylko w szkole się z nimi spotykam.




I to by było na tyle jeżeli wam się post spodobał to zaobserwujcie mnie i niedługo się widzimy.


Do zobaczenia!



You Might Also Like

0 komentarze