Back to Scholl - Przybory do szkoły 1/2 Hej!  Chcę was bardzo i to bardzo przeprosić za to, iż nie było mnie tyle na tym blogu. N...


Back to Scholl - Przybory do szkoły 1/2

Hej! 
Chcę was bardzo i to bardzo przeprosić za to, iż nie było mnie tyle na tym blogu. Nie będę znowu pisać, że nie miałam czasu itd… Po prostu mi się nie chciało. Musiałam poprawić oceny z jednego przedmiotu, ponieważ byłam z niego zagrożona. W lipcu nie pisałam, dlatego że wyjeżdżałam i chciałam odpocząć od tego wszystkiego. Teraz jest 5 sierpnia i powracam z nową energią na tym blogu. Postaram się teraz regularnie wstawiać posty. ;) Mam nadzieję, że mi się uda i mi w tym pomożecie. Jestem szczerze mówiąc zdziwiona tym ile osób tu jest, że mnie nikt nie opuścił. Dziękuje bardzo <3.


Dzisiaj chciałam wam pokazać moje przybory do szkoły. Podzielę ten post na prawdopodobnie 2 części, ponieważ muszę jeszcze dokupić zeszyty, plecak i piórnik, ale o plecaku zrobię oddzielny post. Mam zamiar serie Back to Scholl poprowadzić przez około 6 postów. Dobra nie będę się rozpisywać, bo ten post jest dzisiaj od pokazywania, a pewnie nie każdemu chce się tyle czytać. A i te rzeczy były kupione w księgarni i w biedronce :)

Zaczynamy!














You Might Also Like

1 komentarze