Ulubieńcy miesiąca

LUTY Jak widać jest już marzec. Powinna być wiosna, a za oknem śnieg. Luty już miną to znaczy, że trzeba zrobić ulubieńców. Postanowiłam ...

LUTY

Jak widać jest już marzec. Powinna być wiosna, a za oknem śnieg. Luty już miną to znaczy, że trzeba zrobić ulubieńców. Postanowiłam że w tym poście pokaże mało kosmetyków itp..
Dlaczego? Dlatego, że ten miesiąc nie był u mnie za ciekawy, ponieważ byłam chora. I nic mi się ciekawego nie nazbierało. Ok, myślę żebym się już tutaj bardziej nie rozpisywała. Przejdźmy do oglądania. Zapraszam!

 Pierwszy raz na moim blogu pojawiły się Dezodoranty i na dodatek z playboy. Miałam ich więcej ale się już wyczerpały. Były kupione w Rossmann za ok. 20zł
Ten podkład to jest mój numer 1 w ulubieńcach. Mam teraz problemy ze skórą, ponieważ dojrzewam i wiecie że wychodzą różne krostki. Puder z firmy INGRID zakrywa mi wszystko. Bardzo dobry produkt i na dodatek tani. Kosztuję jedynie 9 zł. Możecie go kupić w zwykłej drogerii.

Razem z podkładem to ma 1 miejsce u mnie.  Tonik i mleczko bardzo dobrze nawilżają moją skórę. Po użyciu tego produktu, twarz robi się bardzo miła w dotyku... . Zostało ono kupione w Rossmann. 


A na koniec lampa. Zawsze wieczorem sobie włączam ją gdy coś piję, czy się uczę itd.. . Nie była droga. Bodajże kosztowała 19.99 w pepco.

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację. To motywuje do dalszego działania z blogiem.

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ślicznie pachną te dezodoranty, obecnie mam "play it wild" :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny desing. A co do dezydorantów chyba je sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny desing. A co do dezydorantów chyba je sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam play :D
    Ja już obserwuję teraz czekam na Ciebie. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/semilac-hybrydy-godne-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajni ulubieńcy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń