Marcowe nowości #1 - kosmetyki

W marcu narobiłam trochę zakupów kosmetycznych jak i ubraniowych. Postanowiłam, że podzielę te zakupy na dwa posty. Dzisiaj pokaże kosmetyk...

W marcu narobiłam trochę zakupów kosmetycznych jak i ubraniowych. Postanowiłam, że podzielę te zakupy na dwa posty. Dzisiaj pokaże kosmetyki, a za jakiś czas ubrania.
Nie kupiłam ich dużo, ponieważ to co chciałam to mam. Mój zakup został udany. Kupiłam to co najbardziej potrzebowałam. I teraz wam to wszystko pokażę. Zapraszam do oglądania. Może akurat coś Ci się spodoba.

 Na początku pokazałam wam balsam do ust o zapachu jaśminu. Kupiłam go w AVON za 3.99. 

 Te lusterko kupiłam w zwykłym chińskim sklepie za 1 zł. 

 Trochę rozmazane zdjęcia no trudno. Puder kupiłam w biedronce za 12.99. Idealnie dopasowuje się do koloru skóry. Firma pudru to Bell.
 Na zdjęciu ukazana jest kredka do ust z firmy IKEBANA. Bardzo ładny zostawia kolorek na ustach,
I tutaj mamy ostatni kosmetyk, druga kredka do ust. Ona jest chyba z firmy Magic Visage. Kupiona za 3 zł.


Mam nadzieje, że spodobały wam się nowy post. Zachęcam do obserwowania. :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetne kosmetyki :) Najbardziej podoba mi się ta pomadka
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te nowości :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej :D
    Jestem jedną z organizatorek konkursu "Pokaż nam swoją pasję", do którego się zgłosiłaś. Przypominam o wysłaniu linka do notki na adres e-mail nataliamagdalenamusic@hotmail.com
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor tej pierwszej kredki mi się podoba. Niby wolę ciemniejsze kolory, ale ta druga jakoś niezbyt ciekawie wygląda.

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń