Zestaw do MANICURE

Dzisiaj przychodzę do was z zestawem do manicure z firmy Beauty line (nie jestem do końca pewna czy to jest akurat ta firma). Został ...


Dzisiaj przychodzę do was z zestawem do manicure z firmy Beauty line (nie jestem do końca pewna czy to jest akurat ta firma). Został on kupiony w Biedronce za 19.99. Miałam w planach kupić zestaw podobny w Rossmann, ale akurat był remont. Na szczęście zobaczyłam w gazetce, że to co szukam jest właśnie w tym sklepie co napisałam na początku. 
Cena nie była taka duża jak na taki dobry sprzęt do paznokci. Skusiłam się i kupiłam. Ma on wady i zalety, ale jakie ? Dowiecie się czytając tego posta. Zapraszam! 
 Zestaw ma w sobie 6 wymiennych nasadek, 2 prędkości obrotowe z możliwością zmiany kierunku obrotów, podświetlenie w trakcie pracy i praktyczne etui.
Do kupienia był zestaw w dwóch kolorach różowy i chyba żółty. Ja się skusiłam na różowy. 

Więc tak, napisałam wam na zdjęciu numerki nasadek, dlatego żeby je opisać do czego służy każda z nich.
1. Nasadka z pilniczkiem, drobnoziarnista (do kształtowania paznokci)
2. Nasadka stożkowa mała (do pielęgnacji kącików paznokci)
3. Nasadka polerująca (do polerowania paznokci)
4. Nasadka walcowa (do usuwania skórek)
5. Nasadka stożkowa, duża (do usuwania zrogowaceń i odcisków)
6. Nasadka z pilniczkiem, gruboziarnista (do kształtowania grubych i twardych paznokci)

Moja opinia:
Zalety:
- Dobra cena
- Bardzo dobrze nadaje kształt paznokciom.
- Idealnie mieści się do torebki, więc można brać go  np. na wakacje. 
- Bardzo dużo nasadek, w niektórych zestawach jest tylko 4.
Wady:
- Działa tylko 1 z 2 prędkości obrotowych. 

Polecam ten produkt. Jak za taką cenę to nie jest zły. Wydaje mi się, że możecie jeszcze znaleźć go w sklepie Biedronka. 

Jak wam podobała się moja pierwsza recenzja na blogu ?? Chcielibyście takich więcej ? 
Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje. Już tak mało brakuje do 100. 


Chciałabym was zaprosić na snapa grupowego, którego prowadzę z innymi blogerami. Mnie możecie spotkać w każdy czwartek. Zapraszajcie. SNAP: Vlobers 



You Might Also Like

24 komentarze

  1. Bardzo fajna rzeczy chyba sobie ją kupie. Jesy bardso tania. Swietnia opinia super poat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja, ja nie używam takich przyrządów.

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja.. :)
    Ja nie używam takich przyżądów, bo od lat mam problem z obgryzaniem paznokci i nie wiem jak z tym kończyć. ;/
    http://only03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kiedyś też miałam z tym problem.

      Usuń
  4. Świetna notka :)
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze mieszkam w Niemczech i nie mam dostepu do biedronki z mila checia przygarnelabym takie cos.

    http://klaudiaseko.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w innym sklepie będzie cos na podobe??

      Usuń
  6. nie wiedziałam , że takie coś istnieje :) chyba się skuszę i to kupie <3 super blog :) wspólna obserwacja ? ja obserwuje :P
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja. Pierwszy raz słyszę o tym słyszę :D OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. co powiesz na wspólną obserwację? :) daj znać u mnie

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny taki zestaw :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale bajer :d
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taki fioletowy, niestety po dłuższym używaniu przestaje działać :( obserwuję, masz świetne pomysły na posty <3
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam podobne urządzenie z biedry po miesiący się zespsyło, potem kupiłam w rossmanie i działa mi już rok czasu

    Zapraszam na BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra cena, więc moze skuszę się na taki zestaw. W sumie na początek jest chyba dobry ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń